A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les catégories... |
Détail de l'auteur
Auteur عبد العزيز سبتي |
Documents disponibles écrits par cet auteur



Titre : اثر سياسات المزيج التسويقي لخدمة النقل على سلوك الأفراد في المجتمع : دراسة حالة مؤسسة سيترام سطيف Type de document : texte imprimé Auteurs : جليد محمد عبد الوهاب, Auteur ; جعفري بثينة, Auteur ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse Editeur : كلية العلوم الاقتصادية و العلوم التجارية وعلوم التسيير Année de publication : 2023 Importance : 148ص ISBN/ISSN/EAN : TH/M4419 Note générale : المذكرة في شكل الكتروني فقط Langues : Arabe Tags : marketing mix of transport service, consumer behavior, transport marketing. Résumé : Abstract
The aim of this study was to find out the impact of the elements of the marketing mix supported by the transport service on the behavior of individuals "users of the Setif tramway".Where the descriptive analytical approach was followed in order to address the problem of the study, and a combination of the questionnaire and interview tools was relied on, where the interview was directed to the (responsible for the marketing department at Setram Setif, as for the questionnaire was electronically individuals using tramway to move, for a sample of 150 people, and then processing the data obtained using a number of statistical methods of the spss program, and this study obtained a set of results that the politics of the marketing mix has a great impact on the behavior of individuals .
En ligne : https://drive.google.com/file/d/1HZNTbyqg8wDGPSQV1Tt0y2BfO7YLKTQV/view?usp=drive [...] اثر سياسات المزيج التسويقي لخدمة النقل على سلوك الأفراد في المجتمع : دراسة حالة مؤسسة سيترام سطيف [texte imprimé] / جليد محمد عبد الوهاب, Auteur ; جعفري بثينة, Auteur ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse . - [S.l.] : كلية العلوم الاقتصادية و العلوم التجارية وعلوم التسيير, 2023 . - 148ص.
ISSN : TH/M4419
المذكرة في شكل الكتروني فقط
Langues : Arabe
Tags : marketing mix of transport service, consumer behavior, transport marketing. Résumé : Abstract
The aim of this study was to find out the impact of the elements of the marketing mix supported by the transport service on the behavior of individuals "users of the Setif tramway".Where the descriptive analytical approach was followed in order to address the problem of the study, and a combination of the questionnaire and interview tools was relied on, where the interview was directed to the (responsible for the marketing department at Setram Setif, as for the questionnaire was electronically individuals using tramway to move, for a sample of 150 people, and then processing the data obtained using a number of statistical methods of the spss program, and this study obtained a set of results that the politics of the marketing mix has a great impact on the behavior of individuals .
En ligne : https://drive.google.com/file/d/1HZNTbyqg8wDGPSQV1Tt0y2BfO7YLKTQV/view?usp=drive [...] الوظيفة التسويقية في المؤسسات الصغيرة والمتوسطة / خلوفي مسيكة
Titre : الوظيفة التسويقية في المؤسسات الصغيرة والمتوسطة Type de document : texte imprimé Auteurs : خلوفي مسيكة ; العيد مسيكة ; وسيلة بن جامع ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; كلية العلوم الإقتصادية والتجارية وعلوم التسير, Editeur scientifique Année de publication : 2010 Importance : 96 ص Format : 27 سم Langues : Arabe Tags : التسويق الوظيفة التسويقية في المؤسسات الصغيرة والمتوسطة [texte imprimé] / خلوفي مسيكة ; العيد مسيكة ; وسيلة بن جامع ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; كلية العلوم الإقتصادية والتجارية وعلوم التسير, Editeur scientifique . - 2010 . - 96 ص ; 27 سم.
Langues : Arabe
Tags : التسويق أهمية التسويق البنكي في رفع القدرة التنافسية بين البنوك / طارق بورقبة
Titre : أهمية التسويق البنكي في رفع القدرة التنافسية بين البنوك Type de document : texte imprimé Auteurs : طارق بورقبة ; حسان مسعود ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; كلية العلوم الإقتصادية والتجارية وعلوم التسير, Editeur scientifique Année de publication : 2010 Importance : 78 ص Format : 27 سم Langues : Arabe Tags : التسويق البنوك أهمية التسويق البنكي في رفع القدرة التنافسية بين البنوك [texte imprimé] / طارق بورقبة ; حسان مسعود ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; كلية العلوم الإقتصادية والتجارية وعلوم التسير, Editeur scientifique . - 2010 . - 78 ص ; 27 سم.
Langues : Arabe
Tags : التسويق البنوك دور الأنظمة المعلوماتية المحاسبية في إتخاذ القرارات داخل المؤسسة / أسماء لعمارة
Titre : دور الأنظمة المعلوماتية المحاسبية في إتخاذ القرارات داخل المؤسسة : دراسة ميدانية الجزائرية للإستثمار والبناء سطيف Type de document : texte imprimé Auteurs : أسماء لعمارة ; حسيبة قرواني ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; ك ع إ و ع ت, Editeur scientifique Année de publication : 2005 Importance : 59 ص. Format : 27 سم Langues : Arabe Tags : المحاسبةالعامة دور الأنظمة المعلوماتية المحاسبية في إتخاذ القرارات داخل المؤسسة : دراسة ميدانية الجزائرية للإستثمار والبناء سطيف [texte imprimé] / أسماء لعمارة ; حسيبة قرواني ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; ك ع إ و ع ت, Editeur scientifique . - 2005 . - 59 ص. ; 27 سم.
Langues : Arabe
Tags : المحاسبةالعامة دور تسويق الخدمات الالكترونية البنكية في رفع القدرة التنافسية للبنوك الجزائرية / نهاد كانوني
Titre : دور تسويق الخدمات الالكترونية البنكية في رفع القدرة التنافسية للبنوك الجزائرية Type de document : texte imprimé Auteurs : نهاد كانوني ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; ك ع ا و ع ت و ع ت, Editeur scientifique Année de publication : 2013 Importance : 114 Langues : Français دور تسويق الخدمات الالكترونية البنكية في رفع القدرة التنافسية للبنوك الجزائرية [texte imprimé] / نهاد كانوني ; عبد العزيز سبتي, Directeur de thèse ; ك ع ا و ع ت و ع ت, Editeur scientifique . - 2013 . - 114.
Langues : FrançaisRéservation
Réserver ce document
Exemplaires
Cote Support Localisation Section Disponibilité م2/ 0729 مذكرة مكتبة مدارس الدكتوراه مذكرات الماستر Disponible م2/ 0729 مذكرة مكتبة مدارس الدكتوراه مذكرات الماستر Disponible